რამდენიმე კვირის წინ ავტომობილების გამქირავებელმა კომპანია Turo-მ განაცხადა, რომ იგი მალე საკუთარ ბიზნესს ნიუ-იორკსა და საფრანგეთში გააფართოებს. გაფართოება ხდება იმ დროს, როდესაც პოსტ COVID-ის ტურიზმი იწყებს ცხელებას, მაგრამ ავტომობილების დაქირავება რთული და ძვირი იქნება ნახევარგამტარების დეფიციტის და მიწოდების ჯაჭვის პრობლემების გამო.
Turo-ს გაშვება ნიუ-იორკში მოჰყვა შტატის საკანონმდებლო ორგანოს მიერ 2021 წლის დეკემბერში მიღებული SB 6715, კანონი, რომელიც უზრუნველყოფს მარეგულირებელ ჩარჩოს შტატში ავტომობილების გაქირავებისთვის. ნიუ-იორკი იყო ერთადერთი შტატი ქვეყანაში, სადაც ასეთი სერვისი მიუწვდომელი იყო, ამიტომ კანონპროექტის ხელმოწერა ნიშნავს, რომ Turo ახლა 50-ვე შტატშია.
იმავდროულად, საფრანგეთში, Turo-მ შეიძინა ფრანგი კონკურენტი OuiCar, შედეგად მან ფაქტობრივად გახსნა საფრანგეთის ბაზარი და მხარს უჭერს უფრო ფართო გაფართოების გეგმებს ევროპაში.
გარდა აშშ-ისა და ახლა საფრანგეთისა, კომპანიის სერვისი ხელმისაწვდომია დიდ ბრიტანეთში და კანადაში. კომპანია აცხადებს, რომ ის მოიცავს 8000 ქალაქს, სადაც 2 მილიონზე მეტი აქტიური სტუმარია და 217000 აქტიური ავტომობილი პლატფორმაზე 31 მარტის მდგომარეობით.
კომპნია ადრე ასევე სთავაზობდა თავის მომსახურებას გერმანიაში, მას შემდეგ რაც Daimler-ის ინვესტიციამ კომპანიას საშუალება მისცა დაეპატრონა ავტომწარმოებლის მანქანების გაზიარების შვილობილი კომპანია Croove. თუმცა, პანდემიის დაწყებისას, კომპანიამ გადაწყვიტა შეეწყვიტა თავისი გერმანიის ოპერაციები, რათა შეენარჩუნებინა „გლობალური ბიზნესის გრძელვადიანი ჯანმრთელობა