in

Sverve: სტარტაპი, რომელიც აკავშირებს ბიზნესებსა და ქალ ბლოგერებს ონლაინ მარკეტინგისთვის

Sverve არის პლატფორმა, რომელიც აკავშირებს ონლაინ ბიზნესებს და ქალებს სოციალური მედიის გავლენის ქვეშ ონლაინ მარკეტინგისთვის. სტარტაპი, რომელიც 2012 წელს დაარსდა, 2013 წელს კი შეუერთდა 500 Global-ის საზაფხულო აქსელერატორს და მოაგროვა $435,000 საწყისი დაფინანსება.

Sverve მიზნად ისახავს გავლენის მარკეტინგის გახადოს ხელმისაწვდომი და სიცოცხლისუნარიანი ყველა ბიზნესისთვის გავლენის ღრმა და ზუსტი კლასიფიკაციის, ბიზნესსა და გავლენის ქვეშ მყოფთა შორის მიზანმიმართული შეთანხმების და კამპანიის მართვის ინსტრუმენტების მიწოდებით. Sverve-ს ჰყავს 250-ზე მეტი ბიზნესი და 5000 გავლენიანი თავის პლატფორმაზე, რომლებიც მოიცავს სხვადასხვა საინტერესო თემებს1.

Sverve-ის თანადამფუძნებელმა და აღმასრულებელმა დირექტორმა როჰიტ ვაშიშტმა თქვა, რომ სტარტაპი ორიენტირებულია ქალი ბლოგერების ქსელის სწრაფი ზრდის შენარჩუნებაზე და გეოგრაფიებსა და კატეგორიებში გაფართოებაზე. მან ასევე თქვა, რომ 500 Global-ის ამაჩქარებლის პროგრამა ძალიან დამეხმარა მენტორობის, კავშირების და სტარტაპის ეკოსისტემის გაცნობაში.

Sverve არის ერთ-ერთი მრავალი სტარტაპიდან, რომელიც იყენებს სოციალური მედიის გავლენის შემქმნელთა ძალას, რომ მიაღწიოს და ჩაერთოს მომხმარებლებზე. Influencer Marketing Hub-ის ანგარიშის მიხედვით, ინფლუენსერ მარკეტინგის ინდუსტრია სავარაუდოდ გაიზრდება $13.8 მილიარდამდე 2021 წელს, 20202 წლის 9.7 მილიარდი დოლარიდან. Sverve იმედოვნებს დაიპყროს ამ მზარდი ბაზრის წილი ორივესთვის მარტივი და ეფექტური გადაწყვეტის შეთავაზებით. ბიზნესები და გავლენიანები

What do you think?

0 შეფასება
Upvote Downvote