RidePal – კორპორატიული ავტობუსების მომსახურების ბრენდია, რომელიც ემსახურება კომპანიებისა და ფიზიკურ პირებს სან-ფრანცისკოს ყურის ზონასა და ლოს-ანჯელესში.
RidePal-ის შექმნის იდეა თავდაპირველად მის თანადამფუძნებლს ნატალი კრიუს გაუჩნდა, როდესაც გადავიდა სან-ფრანცისკოდან Google-ში სამუშაოდ Mountain View-ში Google-ის მიერ მოწოდებული ავტობუსებით გადაადგილდებოდა, ხოლო როდესაც ის სხვა სამუშაოზე გადავიდა დაკარგა წვდომა ავტობუსის სერვისზე.
ხაზი უნდა გაესვას იმას, რომ ინკუბატორმა Greenstart-მა RidePal აირჩია, როგორც 152 განმცხადებლიდან ერთ-ერთი 5 კომპანიადან მეორე ამაჩქარებლის პროგრამისთვის 2012 წლის თებერვალში. 2012 წლის აგვისტოში RidePal-მა დახურა საინვესტიციო რაუნდი $500,000 მოზიდვით, რომლის ინვესტორებცი იყვნენ ჯეფ კლარკი, 500 Global და ლიზა განსკი.
2012 წლის აგვისტოში RidePal-მა დაამატა ოთხი ახალი მარშრუტი თავის ქსელში. პალო ალტოს მერმა, გრეგ შარფმა, 2013 წლის სექტემბერში RidePal-ის სერვისის გაშვებაზე სან-ფრანცისკოდან პალო ალტოსთვის: „ეს სერვისი აშორებს მანქანებს გზიდან და იძლევა მეტი ზრდის საშუალება.
RidePal მუშაობს საერთო მობილურობის ან თანამშრომლობითი მოხმარების მოდელზე კორპორატიული მგზავრებისთვის, მარშრუტის დაგეგმვით, რომელიც ეფუძნება მგზავრების მოთხოვნას და გეოგრაფიას, ასევე კორპორატიული რეკრუტირების პრიორიტეტებს.
კომპანიის სერვისები ფოკუსირებულია ბიზნესებზე, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან თავიანთ თანამშრომლებს შესთავაზონ მგზავრობის ალტერნატივის უპირატესობები, მაგრამ არ აქვთ რესურსები ან ინტერესი საკუთარი ინფრასტრუქტურის ასაშენებლად.