Restaurant365 Raises $20 Million from Bessemer Venture Partners (PRNewsfoto/Restaurant365)
in

Restaurant365: Cloud სისტემაზე დაფუძნებული რესტორნის მართვის პროგრამული უზრუნველყოფა

მსოფლიოს მასშტაბით რესტორნების ბევრი ჯგუფი იყენებს Restaurant365-ს (R365), როგორც აღრიცხვის, თანამშრომლების შერჩევის და ინვენტარის მართვის პროგრამულ სერვისს. პლატფორმის რეალური სიძლიერე მდგომარეობს ბუღალტრული აღრიცხვის მოდულში, რომელიც აცენტრალიზებს ფინანსურ ინფორმაციას რესტორნების ჯგუფებისთვის, რათა უკეთ წარმოაჩინოს ოპერაციები და მომგებიანობა.

ცნობილია, რომ პროგრამული უზრუნველყოფა ძვირია, ამიტომ კარგი იდეაა ჩაატაროთ კვლევა მასში ინვესტირებამდე. დღევანდელ Restaurant365-ის მიმოხილვაში, ჩვენ დეტალურად განვიხილავთ პლატფორმის მახასიათებლებსა და ინტეგრაციას. ჩვენ ასევე ვისაუბრებთ იმაზე, თუ როგორ მუშაობს ყველაფერი და გაგაცნობთ მისი დადებით და უარყოფით მხარეებს.

რა არის Restaurant365?

Restaurant365 არის Cloud-ზე დაფუძნებული რესტორნის მენეჯმენტის პროგრამული სერვისი მრავალადგილიანი რესტორნების ჯგუფებისთვის. ის განსაკუთრებით ძლიერია, როგორც სააღრიცხვო პროგრამული უზრუნველყოფა და ზოგადი ოპერაციების პლატფორმა რესტორნების ინდუსტრიისთვის. მომხმარებლები იყენებებენ მას სარესტორნო ბიზნესის სხვადასხვა ასპექტის სამართავად, მათ შორის:

  • სააღრიცხვო პროცესები
  • HR და ხელფასის მართვა
  • ინვენტარი
  • თანამშრომლებისა და პერსონალის ცვლის განრიგი
  • უკუკავშირი

აღსანიშნავია, რომ პლატფორმა ინტეგრირებულია 70-ზე მეტ გაყიდვის პუნქტთან. გარდა ამისა, Restaurant365 ინტეგრირდება რამდენიმე საბანკო პარტნიორთან.

მთლიანობაში, ეს არის Cloud-ზე დაფუძნებული ინტეგრირებული სისტემა, რომელსაც შეუძლია მრავალერთეული რესტორნის ბიზნესის მასშტაბირება თქვენი ზრდის მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად.

ვინ იყენებს პლატფორმას?

ზოგადად, ახალი და ჩამოყალიბებული რესტორნების ჯგუფები იყენებენ R365-ს მისი ძლიერი აღრიცხვისა და ხარჯების მართვის მახასიათებლებისთვის. ეს კარგი არჩევანია, თუ თქვენ ეძებთ რესტორნის მენეჯმენტის გადაწყვეტას, რომელიც ითვალისწინებს ფინანსებს და ოპერაციებს ერთმანეთთან ერთად.

თუმცა, პროგრამას აკლია ფუნქციები და მოდულები ლოდინის სიის და ჯავშნების მართვისთვის. თუ თქვენი ერთ-ერთი მთავარი მიზანი ონლაინ ჯავშნებისა და სტუმრების გამოცდილების გაუმჯობესებაა, ამის ნაცვლად ღირს OpenTable ან SevenRooms-ის ნახვა.

ჩვენ ასევე უნდა დავამატოთ, რომ თუ თქვენ გეგმავთ კერძო სასადილო ან გარკვეული ღონისძიებების გამართვას თქვენს რესტორანში ათზე მეტი ადამიანის ჯგუფთან ერთად, გირჩევთ ნახოთ Perfect Venue. ეს არის მძლავრი დამატებითი ღონისძიებების მართვის პლატფორმა, რომელიც მუშაობს Restaurant365-თან და ბევრ სხვა წამყვან რესტორნის პროგრამულ სისტემასთან.

მოკლედ, Restaurant365 ეს არის მართვის ყოვლისმომცველი ინსტრუმენტი, რომელიც აუმჯობესებს თქვენს ღონისძიებებთან დაკავშირებულ ამოცანებს. შეგიძლიათ თქვენი ღონისძიებების კალენდრის ოპტიმიზაცია და პროფესიონალური დოკუმენტების შექმნა, როგორიცაა BEOs წამებში.

ვერდიქტი

როგორც Restaurant365 მიმოხილვამ გვიჩვენა, ბიზნესები იღებენ საკმაოდ ფართო შესაძლებლობებს აღნიშული პლატფორმით.

რეალურ დროში ფინანსურ მონაცემებზე წვდომა მრავალ ადგილას მდებარე რესტორნებიდან აადვილებს ოპერაციების გამარტივებას. პროგნოზირების ხელსაწყოები, ინვენტარის მენეჯმენტი და ბუღალტრული აღრიცხვის ინტეგრაცია კომპანიის ფლაგმანი სერვისები.

საბოლოო ჯამში, იყიდით თუ არა R365-ს, დამოკიდებული იქნება თქვენს ბიზნეს მიზნებზე. თუ თქვენ ხართ მძლავრი ანგარიშის, POS-ისა და ინვოისის სისტემის ბაზარზე, R365 შეიძლება მოერგოს თქვენს საჭიროებებს. თუ გსურთ თქვენი ღონისძიების მართვის პროცესის გამარტივება – უნდა შეამოწმოთ Perfect Venue.

როგორ შეაფასებდით?

0 შეფასება
Upvote Downvote