Jack Weast, vice president and general manager of Intel Automotive, speaks Tuesday, Jan. 9, 2024, at CES in Las Vegas. (Credit: Intel Corporation)
in

Intel: AI-ის განვითარებას ავტომობილების სექტორამდე მივყავართ

რამდენიმე თვის შემდეგ, რაც Intel-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა განაცხადა, რომ კომპანიას გეგმები აქვს ხელოვნური ინტელექტის ყველა სექტორში დასანერგად, ჩვენ ვიღებთ უფრო მკაფიო სურათის მიღებას იმის შესახებ, თუ რა სექტორს მოიცავს პირველი Intel-ის დაპირება.

CES კონფერენციაზე Intel-მა თავისი AI-ზე ორიენტირებული ჩიპის საავტომობილო სექტორისთვის ან, როგორც Intel-ი აღწერს მას, „პირველი თაობის ხელოვნური ინტელექტის გაძლიერებული პროგრამული უზრუნველყოფით განსაზღვრული ავტომობილის სისტემა-ჩიპზე“ წარადგინა.

არავისთვისაა გასაკვირი, რომ მანამდე Intel ჩაკეტილი რბოლაში იყო Nvidia-სთან და AMD-თან, რათა მოეხდინა პროცესორების და სხვა ტექნიკის ბაზარის ათვისება, რომელიც საჭიროა ხელოვნური ინტელექტის ბუმის გასაძლიერებლად. ახლა ის გადადის AI კომპიუტერებზე და ამტკიცებს, რომ AI უფრო უსაფრთხოა პერსონალურ კომპიუტერზე მუშაობისას, ვიდრე ინტერნეტი.

კომპანიები ასევე კონკურენციას უწევენ საავტომობილო სექტორში, რაც გამოწვეულია იმ რწმენით, რომ ავტომობილი არის კიდევ ერთი ახალი შესანიშნავი პროგრამული პლატფორმა. “Intel-ის ახალი საავტომობილო ჩიპები შექმნილია ავტომობილების არსებული გამოცდილების გასაუმჯობესებლად, როგორიცაა ნავიგაცია, ხმოვანი ასისტენტები და მანქანის კონტროლი.” – განაცხადა ჯეკ უესტმა, Intel Automotive-ის ვიცე-პრეზიდენტმა და გენერალურმა მენეჯერმა.

”ჩვენ AI-ის განვითარებას ავტომობილების სექტორამდე მივყავართ,” – განცხადა უესტმა გასულ კვირას ჟურნალისტებთან ბრიფინგზე. თუმცა მან ასევე ისიც აღნიშნა: „თუმცა, ჩვენ არ შეგვიძლია უბრალოდ კომპიუტერი მანქანაში ჩავდოთ. ჩვენ ვიცით, რომ ავტომწარმოებლებს უნდა შეეძლოთ მათი მანქანის ხელახალი არქიტექტურის შექმნა, როგორც აღვნიშნე, პროგრამული უზრუნველყოფის განსაზღვრისთვის.”

პირველი კომპანია, რომელიც დარეგისტრირდა აღნიშნული ჩიპების გამოყენების თაობაზე ეს Zeekr-ია.

ავტოინდუსტრია უამრავ უნიკალურ გამოწვევის წინაშე დგას, რადგან კომპანიები ცდილობენ უფრო დახვეწილი პროგრამული უზრუნველყოფის დანერგვას. ასევე ხაზი უნდა გაესვას იმასაც, რომ ავტომობილები ემსგავსებიან სმარტფონებს ბორბლებზე, შეუძლიათ განაახლონ თავიანთი პროგრამული უზრუნველყოფა სისტემური განახლებების მეშვეობით და სულ უფრო მეტად ეყრდნობიან რთულ სუპერგამტარებს ძირითადი ფუნქციების შესასრულებლად..

What do you think?