Clearcover – ჩიკაგოში დაფუძნებული ავტომობილის დაზღვევის ჭკვიანმა პლატფორმაა, მისი მისიაა გახდეს ციფრული ავტოდაზღვევის არჩევანი თანამედროვე მძღოლებისთვის.
”მანქანის დაზღვევის გამოცდილება სულ უფრო ციფრული ხდება და მომხმარებლებს სურთ გამარტივებული სერვისები,” – ამბობს კაილ ნაკაცუჯი, Clearcover-ის თანადამფუძნებელმა და აღმასრულებელმა დირექტორი. „ინდუსტრიაში, რომელიც მზად არის ტრანსფორმაციისთვის, ჩვენ საკუთარ თავს ვხედავთ, როგორც ინოვატორებს ავტომობილების ციფრული დაზღვევის გამოცდილებაში, ხოლო ჩვენს მომხმარებლებს ვთავაზობთ მეტ ღირებულებას ნაკლებ ფულზე. ეს ახალი კაპიტალი საშუალებას მოგვცემს გავაგრძელოთ ჩვენი ზრდა მთელი ქვეყნის მასშტაბით, უკეთეს დაზღვევას უზრუნველვყოთ მეტი მომხმარებლისთვის.”
Clearcover ავტომატიზირებს ტრადიციულად ხელით დაზღვევის ამოცანებს თანამედროვე ტექნოლოგიებით, რაც ამცირებს საოპერაციო ხარჯებს. ეს დანაზოგი შემდეგ გადაეცემა მომხმარებელს დაბალი ფასების სახით. მომხმარებელთა 65%-ზე მეტი, რომლებმაც მიიღეს ციფრული პრეტენზიების დამუშავების პრაქტიკა პანდემიის დროს, აპირებენ გააგრძელონ ეს ჩვევები COVID-ის შემდგომ პერიოდში, ნათქვამია McKinsey & Co.-ის გამოკითხვაში. Clearcover-მა უხელმძღვანელა მანქანის დაზღვევის ინდუსტრიას ისეთი ინოვაციებით, როგორიცაა Clear Claims™, წინსვლა ციფრული პრეტენზიების პროცესში, რომელიც უზრუნველყოფს ანაზღაურებას დასაშვებ პრეტენზიებზე 30 წუთში ან ნაკლებ დროში.
„Clearcover-ის პირველი ტექნოლოგიური პლატფორმა მომხმარებელს სთავაზობს ძველი ავტოდაზღვევის სწრაფ, ხელმისაწვდომ ალტერნატივას“, – თქვა ტოდ ბოჰლიმ, Eldridge-ის თავმჯდომარემ და აღმასრულებელმა დირექტორმა. ”რადგან ინდუსტრია აგრძელებს განვითარებას ანალოგურიდან ციფრულში, Clearcover კარგად არის განლაგებული მასშტაბით, ხოლო კონკურენტუნარიან პროდუქტს და უკეთეს გამოცდილებას აძლევს მომხმარებლებს აშშ-ში.”
მნიშვნელოვანია ხაზი გაესვას იმასაც, რომ Clearcover განეკუთვნება იმ 500 წარმატებულ სტარტაპს, რომელთა ინევსტორიცაა 500 Global. სწორედ უკანასკნელმა განახორციელა 2017 წელს Clearcover-ში $11,5 მლნ დოლარის ინვესტიცია