ChowNow – საკვების შეკვეთის Online პლატფორმაა, რომელიც მომხმარებლებს ადგილობრივ რესტორნებთან აკავშირებს.
კომპანია ChowNow 2011 წელს დაარსდა RBC Bank-ისა და Lehman Brothers-ის ყოფილი თანამშრომელის კრისტოფერ ვების და ერიკ ჯაფის მიერ.
2013 წლის იანვარში ChowNow-მა 4 მლნ დოლარზე მეტი შეაგროვა აქსელერატორის Launchpad LA-სგან.
2016 წლის ივნისში, ChowNow-მა ითანამშრომლა Uber-თან და Postmates-თან, რათა გააუმჯობესოს თავისი სერვისები შეკვეთის მიწოდების ფუნქციით, სახელწოდებით Flex Delivery Service. იმავე წლის აგვისტოში ChowNow-მა შემოიტანა ფუნქცია, რომელიც საშუალებას აძლევს პოტენციურ სასადილოებს განათავსონ შეკვეთები პირდაპირ Google-ის ძიების შედეგებიდან, მათ შორის ათასობით რესტორანი აშშ-სა და კანადაში. 2016 წლის ოქტომბერში ChowNow გაერთიანდა Squarespace-თან, SaaS კონტენტის მართვის სისტემასთან და ვებსაიტების შემქმნელ პლატფორმასთან, რათა რესტორნებში ჩართოთ ChowNow-ის ონლაინ შეკვეთის ინსტრუმენტების მთელი ნაკრები. 2018 წლის მაისში ChowNow-მა გამოუშვა ფუნქცია, რომელიც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს განათავსონ შეკვეთები რესტორნის ინსტაგრამის პროფილის მეშვეობით.
ChowNow-ის ონლაინ შეკვეთის ტექნოლოგია საშუალებას აძლევს დამოუკიდებელ რესტორნებს მიიღონ შეკვეთები საკუთარი ბრენდირებული არხებით. კომპანია თავდაპირველად 2012 წლის მარტში ამოქმედდა და ამჟამად პარტნიორობს ათასობით რესტორანთან აშშ-ს 50 შტატში.
გარდა მომხმარებელთა წინაშე მყოფი პლატფორმის ფუნქციონირებისა, ChowNow რესტორნებს საშუალებას აძლევს ინდივიდუალურად დააკონფიგურირონ და დაასახელონ თავიანთი შეკვეთის აპლიკაციები. რესტორნებს შეუძლიათ გამოიყენონ ChowNow-ის ონლაინ შეკვეთის ტექნოლოგია, რათა მიიღონ შეკვეთები პირდაპირ მათი Facebook გვერდისა და Instagram პროფილის მეშვეობით.
ChowNow SaaS მოდელზე მუშაობს, სადაც რესტორნები ყოველთვიურად გამოწერის სერვისით სარგებლობენ. კომპანია არ ამზადებს და არ აწვდის საკვებს. როდესაც რესტორანი იღებს შეკვეთას თავის ვებსაიტზე, მობილური აპლიკაციის, Facebook-ის ან Google-ის გვერდზე, ChowNow ამუშავებს შეკვეთას და უბრუნდება სასადილოსთან აყვანას ან მიწოდებას. და ბოლოს, ChowNow აგროვებს ინფორმაციას სასადილოების შეკვეთებიდან და ამ ინფორმაციას აწვდის რესტორნებს ხელახალი მარკეტინგისთვის. მომხმარებელი ათავსებს შეკვეთას ონლაინ მენიუდან, რომელიც ნაჩვენებია ChowNow-ის ინტერფეისზე. სასადილოს შეკვეთის დადასტურების მიღების შემდეგ ინტეგრირებული Apple Pay-ის, Yelp-ის ან Google Wallet-ით,სისტემა მას გადაგზავნის არჩეულ რესტორანში. როდესაც ის იღებს შეკვეთას თავის Facebook გვერდზე, ან Instagram-ზე, ეს რესტორანი ამუშავებს მას და უბრუნდება სასადილოს მიწოდებისთვის. და ბოლოს, ChowNow აგროვებს ინფორმაციას სასადილოების შეკვეთებიდან მისი მონაცემთა ანალიტიკისთვის.