in

ტექნოლოგიური პლატფორმის პროვაიდერმა Radar-მა, რომელიც აერთიანებს RFID-ს და კომპიუტერული ხედვის ტექნოლოგიას მაღაზიაში არსებული ინვენტარის დასაკვირვებლად და ზუსტად განსათავსებლად, Series A რაუნდში $30 მლნ შეაგროვა

Radar – ნიუ-იორკში დაფუძნებულმა ტექნოლოგიური პლატფორმის პროვაიდერმა, რომელიც აერთიანებს RFID-ს და კომპიუტერული ხედვის ტექნოლოგიას მაღაზიაში არსებული ინვენტარის დასაკვირვებლად და ზუსტად განსათავსებლად, Series A რაუნდში $30 მლნ შეაგროვა.

რაუნდს, რომელმაც მთლიანი თანხა $63 მილიონამდე გაზარდა უძღვებოდა Align Ventures, RX Ventures-ის მონაწილეობით, რომელიც არის სამხრეთ ამერიკის საცალო ვაჭრობის Lojas Renner-ის, Ferrante Group-ის, Future Archives-ისა და Leeds Holding-ის კორპორატიული სარისკო კაპიტალის ფონდი.

კომპანია აპირებს გამოიყენოს თანხები მომხმარებელთა ჩამონათვალის გასაფართოებლად, პროდუქტის განვითარების მცდელობების დასაჩქარებლად და ინჟინერიის, პროდუქტებისა და გაყიდვების ნიჭის დასაქირავებლად.

სპენსერ ჰიუეტის, დამფუძნებლისა და აღმასრულებელი დირექტორის ხელმძღვანელობით, Radar გთავაზობთ საკუთრებაში არსებულ აპარატურულ და პროგრამულ პლატფორმას, რომელიც იყენებს RFID-ს და კომპიუტერულ ხედვას, რათა თვალყური ადევნოს და ზუსტად აღმოაჩინოს მაღაზიაში არსებული ინვენტარი თითქმის რეალურ დროში, სიზუსტით, რაც აძლიერებს მაღაზიის თანამშრომლებს საჭირო ცოდნით. გაუმჯობესდა მომხმარებელთა გამოცდილება და საშუალებას აძლევს ბრენდებს უზრუნველყონ, რომ თითოეულ მაღაზიას ჰქონდეს სწორი ინვენტარი ყოველ დღე.

What do you think?

0 შეფასება
Upvote Downvote