EvaluAgent – ბრიტანეთში დაფუძნებულმა საკონტაქტო ცენტრის ხარისხის უზრუნველყოფისა და მუშაობის გაუმჯობესების პროგრამული უზრუნველყოფის პროვაიდერმა, Series A რაუნდში $20 მლნ დოლარის ინვესტიცია მოიზიდა.
რაუნდში მონაწილეობა მიიღო PeakSpan Capital-მა.
აღმასრულებელი დირექტორი ჯეიმ სკოტის ხელმძღვანელობით, EvaluaAgent არის ხარისხის უზრუნველყოფის (QA) და შესრულების გაუმჯობესების პლატფორმა, რომელიც ეხმარება საკონტაქტო ცენტრის აგენტებს ისაუბრონ მომხმარებლებთან. მისი პროგრამული უზრუნველყოფა აერთიანებს ხელოვნურ ინტელექტს ტრადიციულ QA-ის ნაწილებთან, რათა გააუმჯობესოს QA გუნდების ეფექტურობა. ადმინისტრაციის ავტომატიზაციისა და სამუშაო ნაკადების გამარტივებით, ეს მიდგომა გუნდებს საშუალებას აძლევს შეაფასონ მრავალი ურთიერთქმედება, სწრაფად დაადგინონ გაუმჯობესების სფეროები და ჩაატარონ მნიშვნელოვანი სამწვრთნელო საუბრები ერთ პლატფორმაზე.