in

მესკალის მწარმოებელმა ბრენდმა, Series A რაუნდში $3 მლნ დოლარის დაფინანსება შეაგროვა

Madre Mezcal – ვენეციაში დაფუძნებულმა მესკალის მწარმოებელმა ბრენდმა, Series A რაუნდში $3 მლნ დოლარის დაფინანსება შეაგროვა.

რაუნდს ხელმძღვანელობდა Room 9, ნიუ-იორკის ვენჩურული კაპიტალის სტუდია, რომელიც სპეციალიზირებულია სამომხმარებლო სექტორის ინვესტირებაზე.

კომპანია აპირებს გამოიყენოს სახსრები თავისი პროდუქციის ასორტიმენტის გასაფართოვებლად ახალი მოხმარების შემთხვევებისა და მისი დისტრიბუციისა და მარკეტინგული მცდელობებისთვის ახალ ქვეყნებში.

კრის სტეფენსონის, აღმასრულებელი დირექტორის ხელმძღვანელობით, Madre Distilled ხდის მეზკალს ხელმისაწვდომს ბოთლების შერჩევით სასურსათო მაღაზიებში და ონლაინ ბაზრებზე აშშ-ში, კანადაში, დიდ ბრიტანეთში და ევროპაში.

2021 წლის გეგმები მოიცავს საცალო ვაჭრობის გაზრდას, ასევე ახალ პროდუქტებს, რომლებიც მიმართულია ახალი მომხმარებლების შეძენაზე.

What do you think?

0 შეფასება
Upvote Downvote