NewsWhip – დუბლინში დაფუძნებული მედიის მონიტორინგის პლატფორმის პროვაიდერმა, $13 მლნ დოლარის დაფინანსება მოიზიდა, რომელსა AshGrove Capital უძღვებოდა.
კომპანია აპირებს გამოიყენოს თანხები ოპერაციების და ბიზნესის არეალის გასაფართოებლად.
აღმასრულებელი დირექტორის პოლ კუიგლის ხელმძღვანელობით, NewsWhip არის რეალურ დროში მედიის მონიტორინგის პლატფორმა, რომელიც პროგნოზირებს ისტორიებსა და თემებს, რომლებიც მნიშვნელოვანი იქნება მომდევნო საათებში, რაც კომუნიკაციის პროფესიონალებს აძლევს სიცხადეს, რაც მათ სჭირდებათ სწრაფი და თავდაჯერებული გადაწყვეტილებების მისაღებად. მისი პლატფორმა ეხმარება კლიენტებს პროგნოზირება მოახდინონ ახალი ამბების, ამოხსნან კრიზისები და პრობლემები და გაიგონ, რომელი ისტორიები იზიდავს აუდიტორიას გლობალურ და ადგილობრივ დონეზე.
მომხმარებლებში შედის PepsiCo, Google, Tinder, ConAgra Samsung, McDonald’s, Walmart, ABinBev, Associated Press, Condé Nast და Washington Post, არასამთავრობო ორგანიზაციებთან ერთად, როგორიცაა Amnesty International, Médecins Sans Frontières და ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაცია.