AMP – ავსტრალიაში დაფუძნებულმა ელექტრონული კომერციის პლატფორმამ, Series A რაუნდში $18,5 მლნ მოიზიდა, რომლის მხარდამჭერებიც იყვნენ Jungle Ventures და Openspace Ventures.
კომპანია აპირებს გამოიყენოს თანხები გუნდის შემდგომი გაფართოებისა და პროდუქტის განვითარების დასაჩქარებლად.
AMP უზრუნველყოფს ურთიერთდაკავშირებულ, პლატფორმას ელექტრონული კომერციის ბიზმნესმენებისთვის, რათა გააფართოვონ თავისი ბიზნესი გაყიდვების ოპტიმიზაციის, მიწოდების მართვისა და ანალიტიკის თვალყურის დევნების დროს.
კომპანიამ უკვე განახორციელა სამი შესყიდვა, რათა კიდევ უფრო დაამყაროს თავისი ელექტრონული კომერციის პლატფორმა, მათ შორის შეკვეთის და კონვერტაციის გაშვების AppHQ, გადაზიდვის გადაწყვეტა, დამატება და ანალიტიკური ინსტრუმენტი, Lifetimely.