in

ფერმერებისთვის განკუთვნილმა ელექტრონული კომერციის ბრენდმა Agriconomie-მ, Series B დაფინანსების რაუნდში €60 მილიონი ევროს მოზიდვა შეძლო

პარიზში დაფუძნებულმა ფერმერებისთვის განკუთვნილმა ელექტრონული კომერციის ბრენდმა Agriconomie-მ, Series B დაფინანსების რაუნდში €60 მილიონი ევროს მოზიდვა შეძლო.

რაუნდს ხელმძღვანელობდნენ Treïs Group, Temasek და Aliment Capital (ყოფილი Pontifax AgTech).

კომპანია აპირებს გამოიყენოს თანხები საფრანგეთში, გერმანიაში, იტალიაში, ესპანეთსა და ბელგიაში გასაძლიერებლად.

აღმასრულებელი დირექტორი პაოლინ პასკოტის ხელმძღვანელობით, Agriconomie არის მრავალი სერვისის ონლაინ პლატფორმა, რომელიც განკუთნილია ფერმერებისთვის. კომპანია გთავაზობთ ონლაინ ინსტრუმენტების სრულ სპექტრს, მათ შორის შესყიდვების მხარდაჭერას, პერსონალიზებული რჩევები და ინფორმაციის წყაროების გაზიარება. მისი მიმწოდებლის სერვისების ბიზნესი მოიცავს მონაცემთა სერვისებს, რეკლამას და პროგრამულ უზრუნველყოფას.

როგორ შეაფასებდით?

0 შეფასება
Upvote Downvote