Silverpush – ინდოეთში დაფუძნებულმა სარეკლამო კომპანიამ, Series C რაუნდში $12 მილიონი დოლარის დაფინანსება მოიპოვა.
კომპანია აპირებს გამოიყენოს თანხები თავისი პერსონალის გასამმაგებლად, არაორგანული ზრდის გაფართოებისა და პროდუქტის საგზაო რუქის გასაძლიერებლად.
Silverpush არის სარეკლამო ტექნოლოგიური კომპანია, რომელიც უზრუნველყოფს AI-ის მხარდაჭერით კონტექსტურ გადაწყვეტილებებს. მისი მისიაა დაეხმაროს ბრენდებსა და სააგენტოებს შესაბამისი აუდიტორიის მიზანში ჩარევის გარეშე მათ კონფიდენციალურობაში. Silverpush მუშაობს 10+ ქვეყანაში სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზიაში, ახლო აღმოსავლეთში, აფრიკაში, აშშ-ში, დიდ ბრიტანეთში და ინდოეთში. კომპანია თანამშრომლობდა Ford-თან, Nestle-თან, Coca-Cola-სთან, Samsung-თან