SpotHopper Logo
in

რესტორნის მარკეტინგისა და ოპერაციების ტექნოლოგიური პლატფორმის პროვაიდერმა SpotHopper-მა, Series B რაუნდში $12 მლნ დოლარის დაფინანსება მოაგროვა

SpotHopper – უისკონსინის შტატში დაფუძნებულმა რესტორნის მარკეტინგისა და ოპერაციების ტექნოლოგიური პლატფორმის პროვაიდერმა, Series B რაუნდში $12 მლნ დოლარის დაფინანსება მოაგროვა.

რაუნდში, რომელმაც საბოლოო თანხა $26 მლნ დოლარამდე გაზარდა მონაწილეობა მიიღო TVC Capital-მა.

კომპანია აპირებს გამოიყენოს სახსრები, რათა დააჩქაროს AI-ზე დაფუძნებული ავტონომიური გაყიდვებისა და მარკეტინგული გადაწყვეტილებების გაფართოება რესტორნების ინდუსტრიისთვის.

2015 წელს დაარსებული და აღმასრულებელი დირექტორის ალექსანდრე ივანოვიჩის ხელმძღვანელობით, SpotHopper უზრუნველყოფს დამოუკიდებელი რესტორნებისთვის მარკეტინგისა და ოპერაციების ტექნოლოგიურ პლატფორმას, რათა აამაღლონ თავიანთი ონლაინ იმიჯი, გაზარდონ ექსპოზიცია, მოიზიდონ მეტი კლიენტი, მოიზიდონ უფრო კვალიფიციური თანამშრომლები და გააგრძელონ ეროვნული ინფორმაცია. ჯაჭვები.

SpotHopper-ს ასევე აქვს ოფისები შეერთებულ შტატებში და განვითარებისა და ოპერაციების ოფისები სერბეთში.

What do you think?

0 შეფასება
Upvote Downvote