in

მარკეტინგული მონაცემთა პლატფორმის პროვაიდერმა Recast-მა, $3,4 მლნ დოლარის დაფინანსება მიიღო

Recast – ნიუ-იორკში დაფუძნებულმა AI პლატფორმის პროვაიდერმა, რომელიც მარკეტოლოგებს ეხმარება გაზომონ და გააუმჯობესონ საკუთარი მარკეტინგული ხარჯები, $3.4 მლნ დოლარის დაფინანსება მიიღო.

რაუნდს ხელმძღვანელობდნენ ლერერ ჰიპეო Data Tech Fund-ის, Vibe Capital-ისა და Jonah Goodhart-ის წარმომადგენლები.

კომპანია აპირებს გამოიყენოს თანხები პროგრამული უზრუნველყოფის ინჟინერიისა და მონაცემთა მეცნიერების გუნდების გასაფართოებლად.

მაიკლ კამინსკის და ტომ ვლადეკის მიერ დაარსებული Recast არის ავტომატური მარკეტინგული მონაცემთა მეცნიერების პლატფორმა, რომელიც მარკეტინგის მომხმარებლებს თითქმის რეალურ დროში მარკეტინგული მიქსის მოდელირებას და დახვეწილ პროგნოზირებისა და დაგეგმვის ინსტრუმენტებს სთავაზობს. კომპანია იყენებს ხელოვნურ ინტელექტსა და ბაიესის სტატისტიკას იმ პროცესების ავტომატიზაციისთვის, რომლებიც ადრე ასობით მონაცემთა მეცნიერების საათს სჭირდებოდა ხელით.

Recast უკვე გამოიყენება მსოფლიოს რამდენიმე საუკეთესო მარკეტინგის მიერ ისეთ კომპანიებში, როგორიცაა Harry’s, Away და Curology.

როგორ შეაფასებდით?

0 შეფასება
Upvote Downvote