in

კომპანია ResortPass-მა, რომელიც მომხმარებლებს მდიდრულ სასტუმროებსა და კურორტებზე წვდომას სთავაზობს, Series B რაუნდში $26 მილიონი დოლარის დაფინანსება მოაგროვა

ResortPass – ნიუ-იორკში დაფუძნებულმა კომპანიამ, რომელიც მომხმარებლებს დღიურ წვდომას მდიდრულ სასტუმროებსა და კურორტებზე სთავაზობს მთელს მსოფლიოში, Series B რაუნდში $26 მილიონი დოლარის დაფინანსება მოაგროვა

კომპანია აპირებს გამოიყენოს სახსრები ორგანიზაციის მასშტაბურობის გაზრდისთვის და 2023 წელს გლობალურ მიმართულებებზე გასაფართოებლად.

აღმასრულებელი დირექტორი მაიკლ ვოლფის ხელმძღვანელობით, ResortPass გთავაზობთ დღის წვდომას მდიდრული სასტუმროს გამოცდილებაზე. ის მომხმარებელს საშუალებას აძლევს ადვილად მიიღონ წვდომა, როგორიცაა აუზი, სპა, ფიტნეს ცენტრი და სხვა, დაჯავშნის გარეშე. კომპანია 2016 წლიდან აკავშირებს ადგილობრივებსა და ვიზიტორებს სასტუმროსა და კურორტის კეთილმოწყობასთან.

ResortPass ასევე ემსახურება სასტუმროებს როგორც წვდომის მართვის პროგრამული უზრუნველყოფის მიმწოდებელი, რომელიც უზრუნველყოფს SaaS პროგრამულ გადაწყვეტას საკუთარი პარტნიორებისთვის. ტექნიკისა და სტუმართმოყვარეობის ექსპერტების გამოცდილი გუნდის დახმარებით, კომპანია უკვე თანამშრომლობს 900-ზე მეტ სასტუმროსთან და კურორტთან, რათა გამოცდილება მიაწოდოს 1,6 მილიონზე მეტ ადამიანს მთელს მსოფლიოში. სასტუმროსა და კურორტის კლიენტებს შორისაა Ritz-Carlton, Four Seasons, W Hotels, Hyatt Hotels, Fairmont და Westin და სხვა.

როგორ შეაფასებდით?

0 შეფასება
Upvote Downvote