დღევანდელი დღის Product Hunt-ის Free კატეგორიის გამარჯვებული კომპანია – Kolsquare გახდა, რომელიც არის გამოსავალი KOL მარკეტინგული კამპანიების მართვისთვის, იგი იგი შექმნილია ბრენდის საკომუნიკაციო სტრატეგიების ოპტიმიზაციისთვის ახალი ციფრული გამოწვევების საპასუხოდ. კომპანიის ტექნოლოგიის გამოყენებით, პროფესიონალებს შეუძლიათ ამოიცნონ საუკეთესო ინფლუენსერების (ან KOL) პროფილები, სრულად მართონ თავიანთი KOL მარკეტინგული კამპანიები და გაზომონ მათი შედეგები და შესრულება.
დღავნდელ Promote კატეგორიაში კი ყველაზე მეტი ხმა სტარტაპმა – Lemon.io მიიღო, რომელიც აკავშირებს ადრეული ეტაპის სტარტაპებს შემოწმებულ IT ინჟინრებთან. “ჩვენ დიდ დროს ვატარებთ დეველოპერებთან, სანამ მათ პროფისიულად გამოვცდით. როდესაც სტარტაპი ჩვენთან მოდიან სტარტაპები, რომლებსაც ვთავაზობთ კანდიდატებს, რომელებიც საუკეთესოდ შეეფერება მათ.