in

კოლეჯის სტუდენტებისთვის განკუთვნილმა სოციალური მედიის პლატფორმის პროვაიდერმა Fizz-მა, Series A რაუნდში $12 მილიონი დოლარი დაფინანსება მოიპოვა

Fizz – სან-ფრანცისკოში დაფუძნებულმა კოლეჯის სტუდენტებისთვის განკუთვნილმა სოციალური მედიის პლატფორმის პროვაიდერმა, Series A რაუნდში $12 მილიონი დოლარი დაფინანსება მოიპოვა.

რაუნდს ხელმძღვანელობდა NEA Lightspeed Venture Partners, Rocketship VC, Owl Ventures, Smash Ventures და New Horizon.

კომპანია აპირებს გამოიყენოს თანხები, რათა გააგრძელოს თავისი საინჟინრო და მარკეტინგის გუნდების მასშტაბირება და მიაღწიოს მიზნის მიღწევას 1000 კამპუსამდე 2023 წლის ბოლოსთვის.

ყოფილი სტუდენტების ტედი სოლომონისა და ეშტონ კოფერის მიერ 2021 წელს დაარსებული, Fizz ხელს უწყობს რეალურ საუბრებს, რომლებსაც შეუძლიათ საკუთარი თავის გამოხატვა თავისუფალ გარემოში.

4.5 მილიონი დოლარის დაფინანსების გამოცხადებიდან სულ რამდენიმე თვეში, Fizz აგრძელებს გაფართოებას, სექტემბრის შემდეგ გააორმაგებს სკოლების რაოდენობას მის ქსელში. ახალი კამპუსის გაშვება მოიცავს Bethune Cookman, Howard, Vanderbilt, Hampton და Notre Dame.

როგორ შეაფასებდით?

0 შეფასება
Upvote Downvote