Nuvemshop – სან პაულოში დაფუძნებულმა ელექტრონული კომერციის პლატფორმამ, Series E რაუნდი $500 მლნ დოლარის მოზიდვით დახურა.
კომპანია აპირებს გამოიყენოს თანხები:
- დააჩქაროს ზრდა მიმდინარე ბაზრებზე და მხარი დაუჭიროს გეოგრაფიულ გაფართოებას ახალ ქვეყნებში, მათ შორის კოლუმბიაში, ჩილესა და პერუში,
- დააჩქაროს მისი გადახდის და ლოჯისტიკური შესაძლებლობები, რაც კიდევ უფრო გაზრდის ელექტრონული კომერციის შეღწევას რეგიონში,
- გააფართოვოს გაყიდვებისა და მომხმარებელთა დახმარების პერსონალი,
- ინვესტირება რესურსებში და მხარდაჭერა მისი აპლიკაციების პარტნიორებისა და სააგენტოების ეკოსისტემისთვის,
Nuvemshop (ასევე ცნობილია როგორც Tiendanube ესპანურენოვან ქვეყნებში) მეწარმეებს უფლებას აძლევს შექმნან და გაზარდონ ონლაინ ბიზნესი. პლატფორმა ემსახურება 90,000-ზე მეტ სავაჭრო ობიექტს ბრაზილიაში, მექსიკასა და არგენტინაში, დაწყებული პირდაპირი მომხმარებლამდე (DTC) და დასრულებული ბრენდების გაფართოებულ სიამდე, როგორიცაა PlayMobil, Billabong, Colombraro, Zaira Beauty, Osram, Lolja, Vitabe და StrappyCo. ის აერთიანებს პროდუქტებს, გადახდებს, მიწოდებას და ასევე უზრუნველყოფს ეკოსისტემას 1000-ზე მეტ პარტნიორთან, როგორიცაა Facebook და Instagram.
კომპანიას ამჟამად ჰყავს 600-ზე მეტი თანამშრომელი და ოფისი ბრაზილიაში, მექსიკასა და არგენტინაში.