Omnicom – ნიუ-იორკში დაფუძნებულმა გლობალური მარკეტინგისა და კორპორატიული კომუნიკაციების კომპანიამ, ციფრული კომერციის ბიზნესი Flywheel Digital დაახლ. 835 მლნ დოლარად შეიძინა.
Flywheel მართავს Cloud-ზე დაფუძნებულ ციფრული კომერციის პლატფორმას, რომლის სერვისები საშუალებას აძლევს ტოპ ბრენდებს გაყიდონ საქონელი ეფექტურად ასობით ციფრულ ბაზარზე, როგორიცაა Amazon, Walmart და Alibaba. ის აძლევს თავის კლიენტებს წვდომას რეალურ დროში შესრულების გაზომვაზე და გააუმჯობესოს გაყიდვები, წილი და მოგება. ოპერაციებით ამერიკაში, ევროპაში, APAC-სა და ჩინეთში, სისტემა სთავაზობს კლიენტებს წვდომას გლობალურ ბაზრებზე 400-ზე მეტი ციფრული ბაზრისთვის. კომპანიას ჰყავს 2000-ზე მეტი პროფესიონალი სამუშაო ძალა.
ჯონ რენის, თავმჯდომარისა და აღმასრულებელი დირექტორის ხელმძღვანელობით, Omnicom არის გლობალური მარკეტინგისა და კორპორატიული კომუნიკაციების კომპანია, რომლის ბრენდირებული ქსელები და მრავალი სპეციალიზებული კომპანიაგთავაზობთ მომსახურებას რეკლამაში, სტრატეგიული მედიის დაგეგმვისა და ყიდვის, ზუსტი მარკეტინგის, კომერციისა და ბრენდინგის, გამოცდილების, მომხმარებელთა ურთიერთობის მარკეტინგის (CRM) სფეროში. ), საზოგადოებასთან ურთიერთობა, ჯანდაცვის მარკეტინგი და სხვა სპეციალიზებული საკომუნიკაციო სერვისები, 5000-ზე მეტ კლიენტს 70-ზე მეტ ქვეყანაში.