in

ალკოჰოლური ბრენდების ელექტრონული კომერციის პლატფორმის პროვაიდერმა Speakeasy-მ, $6.8 მლნ დოლარის დაფინანსება მიიღო

Speakeasy – სან დიეგოში დაფუძნებულმა ალკოჰოლური ბრენდების ელექტრონული კომერციის პლატფორმის პროვაიდერმა, $6.8 მლნ დოლარის დაფინანსება მიიღო.

რაუნდს უძღვებოდა InvestBev, Goat Rodeo Capital, Revolution’s Rise of the Rest Seed Fund, Trog Hawley Capital, Springdale Ventures და Paul Hletko.

კომპანია აპირებს გამოიყენოს თანხები თავისი გუნდის გაფართოებისთვის, რათა ხელი შეუწყოს მუდმივ ზრდას და შემდგომ ინვესტირებას მისი შესრულების მოდელში.

აღმასრულებელი დირექტორი ჯოშ ჯეიკობსი და გენერალური დირექტორი მაიკლ ბოუენი ხელმძღვანელობით Speakeasy Co. არის ტექნოლოგიური კომპანია და ელექტრონული კომერციის პლატფორმა ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების ინდუსტრიისთვის, რომელიც აგზავნის ალკოჰოლური სასმელების პროდუქტებს პირდაპირ მომხმარებლებთან. პლატფორმა საშუალებას აძლევს ბრენდებს გაყიდონ უშუალოდ მომხმარებლებზე საკუთარი ვებსაიტებიდან, ფლობდნენ მომხმარებლის გამოცდილებას, მონაცემებთან და ანალიტიკასთან ერთად.

2020 და 2021 წლებში დაფინანსების ორი რაუნდის შემდეგ, კომპანიამ დღემდე ჯამში $9.8 მილიონი შეაგროვა. უახლესი ინვესტიციის შემდეგ, Speakeasy გაიზარდა თითქმის 300 პარტნიორ პლატფორმაზე, მათ შორის ისეთი ცნობილი ბრენდები, როგორიცაა WhistlePig, Tesla Tequila, Stoli Group და Jägermeister.

What do you think?

0 შეფასება
Upvote Downvote